Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2010 15:05 - Момичета, защо продължаваме да се надяваме, че като целунем краставата жаба тя ще се превърне в красив принц?
Автор: goldy3 Категория: Забавление   
Прочетен: 1703 Коментари: 1 Гласове:
0



   Чели  сте  я  нали?  Приказката  за  принцесата  и  жабока.  Наскоро  дори  и  филм  направиха.  Толкова  сме повярвали  -  толкова  много  сме  влезнали  в  приказката  че дори  и  не  забелязваме  че  в  действителност  няма  как  краставата  жаба  да   се  превърне  в  принца  на  нашите  мечти.  Не  и  докато  сме хора.  Има  разбира  се  и  друга  възможност  ние  да  станем  жаби,  иначе  как  се  живее  с  жаба?  Да  ама  като  не  ми  се  става  жаба какво  да  правя?  Искам  да  съм  си  човек  а  не  да  плувам   в  тинята  и  да  крякам.  Говори  ми  се,  ходи  ми  се,  усмихва  ми  се  и  когато  се  смея от  устата  ми  да  се  чува  ХА_ХА _ХА  -  а  не   квак-квак-квак.  И  какво  става  започват  обвинения:
  -  Защо  не    можеш  да  ме  разбереш,  на  какъв  език  ти  говоря?
-  А  защо  ти  не  се  опиташ  да  ме  разбереш,  поне  малко.
 Ама  как  да  се  разберете  бе  хора  та  вие  от  самото  начало   си  говорите  на  различни  езици  -  а  ние  мили  момичета  толкова много  сме  повярвали  в  края  на  приказката  че  не  сме  забелязали  от  самото  начало  разликата.
 А  какво  ще  кажете  за  Красавицата  и  звяра?  Същата  тюрлия - той  и  се  качва  на  главата  - рев, истерии,  крясъци ама  тя  не  -  тя  ще  покаже  на  света  че    някъде  дълбоко  в  гърдите  му  се  крие  добро  сърце.  Тя  ще  го  заобича  истински  и  магията  ще  се  развали.  Даааааааааааааа.     
Докога  ще  се  правим   на  добрите  феи  и  ще  разваляме  магии.  Та  те  просто  са  си  зверове  и  искат  да   си  останат  зверове  или  крастави  жаби  -кой  както  ги  предпочита.  Само  че  Аз  не  благодаря  -  искам  насреща  ми  човек.  Не  ми  се  живее  в  тинята  нито  пък  в  затънтен  замък  на край  света-  където  цъфти  една  единствена  синя  роза.  Не  Благодаря! 


Тагове:   момичета,   жаба,   надяваме,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - от тук идват и големите проблеми
09.06.2010 17:00
в книгите пише, че жената се омъжва за да промени съпруга си- още в деня на сватбата си прави планове какво да промени в него. А съпругът си харесва жена си такава, каквато е и се моли тя да не се променя изобщо, да си остане все такава млада и красива като в деня на сватбата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goldy3
Категория: Забавление
Прочетен: 66885
Постинги: 18
Коментари: 42
Гласове: 104
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930